
Veelgestelde vragen
U wijzigt uw adres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.
U wijzigt uw e-mailadres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.
Voor het wijzigen van uw vaste tegenrekening hebben wij een fysieke handtekening nodig. U kunt uw vaste tegenrekening wijzigen door het mutatieformulier uit te printen, volledig (en correct) in te vullen en ondertekend aan ons retour te sturen, u kunt het formulier vinden op deze pagina. Dit kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).
Overboekingen kunt u schriftelijk voorzien van uw handtekening aan ons doorgeven. Deze kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).
Als een rekeninghouder is overleden, hebben wij op basis van wet- en regelgeving de volgende zaken van u nodig:
• Een Verklaring van Erfrecht.
• Een kopie legitimatie (voor- en achterkant) van alle rechthebbenden en de executeur.
• Van alle rechthebbenden en de executeur het beroep en de branche waarin dit beroep wordt uitgevoerd. Bij pensionering graag het voormalige beroep en de voormalige branche.
• Een verzoek wat u wilt dat er gebeurt met de rekening bijvoorbeeld omzetten naar een erfgenaam of laten sluiten, getekend door alle rechthebbenden.
Liquiditeiten kunt u overmaken naar uw beleggingsgirorekening op IBAN NL68BINK0802508901 ten name van Stichting Nederlandse Beleggingsgiro te Amsterdam, onder vermelding van uw persoonlijke rekeningnummer.
Het fiscaal overzicht van uw rekening vindt u op de laatste pagina(‘s) van de december rapportage. Deze rapportage is gepubliceerd op uw WijsOnline-account.
Voor het inloggen op WijsOnline heeft u een WijsOnline-account nodig. Vervolgens logt u in met een gebruikersnaam en een wachtwoord via www.wijsonline.nl.
Uw gebruikersnaam is uw eigen e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u aan ons heeft doorgegeven, stuur dan een e-mail met daarin uw rekeningnummer naar administratie@wijs.nl.
Bent u uw wachtwoord vergeten, vraag dan via deze link een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord en uitleg hoe u uw account weer kunt activeren.
Uw activeringscode is uw persoonlijke code welke bestaat uit 6 cijfers. Deze heeft u opgegeven bij het aanvragen van uw WijsOnline-account. Als u uw wachtwoord vergeten bent, heeft u deze code nodig om uw account te deblokkeren. Bent u de code vergeten, neemt u dan contact op met een van onze medewerkers via 020 - 638 82 26.
Heeft u een andere vraag? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar administratie@wijs.nl, vermeld in deze e-mail duidelijk uw naam en eventueel uw rekeningnummer. Op deze manier kunnen wij uw vraag direct voorleggen aan de betreffende specialist en krijgt u op de meest efficiënte manier antwoord op uw vraag.